Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Så var det kväller.....


Så var det som sagt kväll, och regnet det bara öser ner. Åskan har man fått höra men bara lite, lite...I alla fall så pass att man inte har kunnat ha tv-apparaten på...

I dag har man inte gjort så många knop. Den där bakdagen som skulle ha passat bra just en sån här regnig dag....Ja den uteblev...brist på motivation skulle jag tro. Däremot har man fått skura ett antal gånger efter alla blöta hundar. Hittade till slut en bok också som har tagit stor del av dagen.

Tänk vilken tur att Elin var hem och bjöd mig på lite mat...
Underbart måste jag säga :)

Sen bar det iväg till stallet för henne...
Oj, Oj.. om man ändå hade lika mycket energi som dom unga....
Vad mycket man skulle få gjort :))

Blev trött bara att tänka på det...

Natti Natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar