Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Årets första Rhododendron....


Haha....inte riktigt en rhododenron men gubben kallar alltid den så....
Inte nog med det...Jag fick även tulpaner av honom.

Ja han är allt bra gullig.



Fick även en tidning, kanske tycker han att det är dags att jag hittar igen den allt mer sinande inspirationsförmågan.



Men om bara den här hemska, ihärdiga förkylningen kunde ge med sig, kanske man skulle få lite sprätt på idé lökarna....



Ute är det snöigt och blåsigt. Jag vet att jag borde gå ut men med feber i kroppen tror jag att soffan och lite fredagsgodis passar mig bättre.



Inser det när jag nyss såg vår ekorre med sitt evigt ihärdande sökande efter kottar.

Som sagt mysigare inne...



Med lite godis....



En burk full med kakor och sen kex och goda marmelader.....
med en varm tekopp :))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar