Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ En trevlig kväll....


Har varit en lugn och härlig dag i dag...

Var först ut och svansade runt ett tag. Hämtade mitt paket ...ni vet dom där ljuvliga skålarna som jag hade beställt.



Tycker jätte mycket om dom....var jättefina.

Sen åkte jag lite skidor....På tv alltså.
Gick riktigt bra för Helena, för mig gick det lite sämre..Det enda jag lyckades med var att spilla ut en kaffekopp över bordet och halva golvet....

Kvällen har avnjutits med en middag tillsammans med alla barnen, strax före kom Johan och Robert så även dom gjorde oss sällskap....
riktigt trevligt måste jag säga...

Nu är klockan mycket....Sängen lockar...
I morgon är det torsdag och städdag så då vet man vad man ska göra.

Sen i morgon kväll kommer lilla gubben hem...
Då är det helg....

Natti, Natti sov gott....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar