Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Love.....


Ja tusen, tusen tack för alla fina presenter...
Jag älskar dom alla....

Det första som kom genom dörren i dag var en spelande muffins :))





Och en hel låda med blommor och presenter :)




Fick jättesöta vita sängkläder :)





En stor Jättefin skål från Maine serien..Mmmm ser ut som isskålar...





Så fick jag ett presentkort att gå och klippa mig "som jag nu har surrat om länge" :))





Som sagt, det var många fina paket :)





Söta små skålar med lock :)





Samt en jättefin vas från Maine serien. Såå fin  :))





Även penningpungen blev lite tyngre... :)



En massa, massa tulpaner har jag fått.
Har fått bunta ihop dom i en hink, för dom får följa med till stugan i morgon :)

Men det allra, allra bästa är att man har fått vara tillsammans med sina nära och kära.

Jag har haft en kanondag och fått många fina presenter.........

Tusen, tusen tack.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar