Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Mulet o kulet.....


I dag är det en mulen dag....Känner att det är skönt att få vara inne i stugvärmen istället för att som vår lilla pippi proppa i sig en massa frön för att hålla värmen.

Det känns redan som evigheter sedan det var sommar, sol och varmt.
Längtar efter att få påta i jorden och se hur blommorna växer och frodas.

Det är tur att man har sötaste barnen som kommer med lite grönt då och då som man kan ha inne och njuta av.

Fick en söt blomma i korg, faktiskt en blomma jag aldrig har haft tidigare.




I dag är gubben uppe på stugan och kollar till så allt är ok!

Känns som evigheter sedan vi var där, inte sen nyår.
Nu börjar man längta dit, att inte bara gå hemma, att få lite miljöombyte.
Nu far snart gubben på sin skåneresa men när han kommer hem om det nu inte är 30 grader kallt så måste vi bara komma oss upp och mysa. Det gör man verkligen där uppe, stugan är en mysfaktor.

Vad skulle man ha gjort i dag då?

Borde fara och köpa en födelsedagspresent åt Johan, tänk om det bara vore lättare att köpa presenter...det är svårt när dom inte önskar sig någonting. Jag har fått såå många fina saker av Johan "Stug grannen" så jag känner att jag borde hitta någonting speciellt till honom med, men, men det är såååå svårt. Inte har vi samma smak heller.
Johan är så mycket duktigare än vad jag är. Fastän vi inte har samma stil så hittar han ändå en massa fina saker till mig.

Ja något ska jag väl kunna hitta på.

Däremot så är jag ingen som tycker om att springa på stan, har aldrig gjort det, är nog en riktig lantlolla.

Min egen födelsedag kommer snart upp, och det säger jag barn.
Å LYSSNA!!

Jag vill inte ha någonting, jag och vi har hur mycket saker som helst, ja två kompletta hem. Jag blir så mycket gladare när ni spenderar dom pengar ni tjänar på er själva.
Bara att ni finns och kommer och tar en fika är den bästa present jag kan få.

Gick igenom mina bilder "kan ju inte spara på alla" och då insåg jag hur fruktansvärt mycket saker jag/vi har fått av barnen, det är inte klokt.

Jag är så glad, att jag har er och att ni vill umgås med oss :)))

Det är allt jag behöver, det är den största gåvan.


♥ Älskar er ♥



1 kommentar: