Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Den vackraste gåvan människan fått är att känna glädje ♥

Men visst äre väl ändå så......Som lella skulle ha sagt ;)

Var till skillnad från i går uppe tidigt i morse.
Tvättmaskinen åkte igång i ett huj och snart stod frukosten färdig på bordet.

I dag känner jag mig så mycket gladare, värken har börjat släppa lite, och man måste vara lycklig över alla små framsteg :))

Tog mig iväg tidigt och hämtade tårtorna.....
Tänk vad lat jag är som inte har bakat mina egna...Men fick jag det till att baka semlor och lite bullar i går, tyckte jag att jag gott kunde unna mig lite köpestårtor ;))




Den sistnämnda kaloribomben är faktiskt min favvo....

Fast jag har faktiskt en till favorit...


Just de..♥..,min egna hemgjorda semla :)

Slank alldeles nyss ned en, just denna.....

Nu måste jag göra lite av den vanliga torsdagsstädningen...
Har minsann inte tänkt ta ut mig ett dugg..
Finns viktigare och roligare saker att göra en sådan här dag när man känner sig så mycket bättre :)
Man ska ta tillvara stunden, och njuta, man vet aldrig hur länge den varar.

I kväll blir det Taco afton här hos Lindholms...
Lilla Gubben kommer hem i kväll och det är en av hans favoriträtter...
Så klart att han ska få det, han och alla mina barn...som bara verkar bli fler och fler...
Hmmm Undra hur det kan komma sig ;)

Jäkligt roligt är det i alla fall :))

Ju fler ju bättre :))

Finns det hjärterum finns det stjärterum !

Ett tips....prova något som verkligen är sant...
Jo
Lyckan är som en parfym. Man kan inte hälla den på andra utan att en par droppar faller på en själv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar