Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Fredag :)


Så var det fredag....

Lilla gubben har farit och jobba, i morgon bär det iväg för honom. Tänk vad veckorna när han är hemma går fort i jämförelse med dom veckor han är borta !

Däremot får jag betydligt mer gjort dom veckor han är borta än när han är hemma ;)
Men det är precis som det ska vara :))

Dagens irritationsmoment efter att ha tittat på nyhetsmorgon är....
Dessa otroliga mammor som hela tiden måste exploatera sina döttrar....
Vad är fel egentligen....

Ser denna tös lycklig ut.... ser det normalt ut....
Ser det ut som en flicka i 7-års åldern...


Ingenting med den här bilden ser lyckligt eller normalt ut....
Och där lämnar vi detta...Jag blir bara så förbannad!!!!

Finns det något sötare än ett barn!!!


Låt dom för herre gud vara just det....barn!!!

----------------

I dag borde jag baka lite....Det finns inte vad fika heter i detta huset.
Inte bra, inte bra....men nyttigt blir det att inte ha just detta fika som är så himla gott.

Allt det söta är ju faktiskt inte alls nyttigt....Däremot så är jag av den sorten att jag kan fika hur mycket som helst utan att gå upp i vikt. Tycker så synd om dom som bara får lukta på en kaka för att gå upp.

Då är det många som säger, Ja men hon/han måste ju bara vräka i sig som hon/han ser ut...men så är det inte...vissa kämpar hela livet med problemet att lätt gå upp i vikt....medan andra aldrig behöver tänka på det....

Orättvist......

Hur det än är....måste jag ändå baka lite.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar