Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Skönt i stugvärmen....





Ja det är verkligen skönt inne i stugvärmen med allt snöande.
Nu tycker jag att vi har fått nog mycket snö....men samtidigt ska man inte klaga så länge man slipper kylan som var i fjol för den var hemsk.

Fick höra i dag att Elins Jocke...



Ska få komma till stallet här i Böle....

Elin har så fullt upp med jobbandet och hästen att man ser inte henne lika ofta som förr.
Nu kan hon komma hem på morgon och få i sig frukost efter att hon varit i stallet och innan hon ska iväg på jobbet. Kommer att bli så mysigt att ha båda flickorna hemma.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar