Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Går dåligt med bakandet....

Det går trögt med bakandet i detta hus...

Det blev i alla fall en liten plåt kärleksmums... ;)


Ett par paket kakor fick följa hem från affären....låg där alldeles ensamna ....så va fasen tänkte jag, vi tar dom slipper dom  ligga här, baka kakor får jag göra en annan dag ;)

Sanningen att säga så kände jag när jag började att i dag fanns inte riktigt det där baket i kroppen....bättre vänta tills det infinner sig....

Däremot blev det nio stycken tårtbakelser av den mer hälsosamma sorten...



Så alla barnen.....sväng förbi och hämta en i farten....

Nu blir det att göra lite köttfärsbiffar att skicka med gubben. Fastän det kändes skönt att sitta här med lilla kaffetåren och vila ett tag är det bara inse att arslet måste upp från den mjuka sköna soffan och sätta igång....annars kanske det inte blir över huvud taget ;)

Finns en till som tycker att soffan är lika skön ...


Enda skillnaden är att han behöver inte stiga upp....
Orättvist ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar