Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Så var det måndag igen......


Ja den hälsningen fick jag av Jenny innan jag ens hade kommit mig ur sängen i morse!
Det ska vara hon att komma ihåg någonting sådant, glömmer ingenting, tänker på allt och alla. ♥♥♥

När man är på stugan ligger man alltid och drar sig lite längre....
Man är som på en rekreation när man är här :)
Finns inga måsten längre, inte sedan jag fick bort julsakerna, till slut ;)

I dag ska jag fixa lite semlor och bjuda grannarna på.
Har haft främmande sedan vi kom hit så man har inte hunnit träffa dom än, känns verkligen som evigheter sedan!

Dagen började bra, nu ska jag fortsätta att utforska den :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar