Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Snö och snöblint....

Tog mig äntligen iväg till stan i dag och inhandlade lite småsaker...
Snöigt och snöblint som bara den, men nu har man då äntlingen gjort bort det.

Tänka sig! nu först fick jag det till att bli, köpa en reflexväst, borde ha gjort det för länge sedan, men som dom säger....bättre sent än aldrig.

Så fick jag tag i en present till Johan, inte lätt, inte lätt...

Vi får hoppas han tycker om det. Annars har man turen i dag att man kan alltid byta.
Jättegullig expedit var det i alla fall och tänka sig, inte riktigt min smak av det mesta men det fanns även det jag kunde tänka mig själv.

Får nog besöka Hem Ljuva Hem oftare :))



Så fick jag tag i dom två sista färgerna på Mine Coupe glasen av Ulrica Hydman-Vallien. Lycklig! nu har jag i alla fall i alla färger, bara fortsätta att öka på.

Nu kan man vara sex stycken, vilket vi ofta är, och äta en förrätt i dom ljuvliga glasen.....Jaa jag bara älskar dom...

Som sagt, det var bara mintgrön och blå som saknades :)



Men inte nu längre :))) För nu står även dom i min lilla hylla.

Ska väl försöka få lite gjort innan man bänkar sig klockan sex för att se handbollen. Sverige - Tyskland...

Hejja Sverige :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar