Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Ja vad säger man.....



Man kan nog säga att det var en riktig skitmatch.
Tyskarna låg mest och kröuma....
Domarna var dåliga....

Sverige var verkligen dåliga, ingen kämparglöd alls tycker jag.
Om det här ska gå Sveriges väg i fortsättningen måste dom nog höja sig ett par snäpp, det är då ett som är säkert.

Dom som var bäst i dag var naturligtvis Kim Ekdahl du Rietz och Larholm.




Kim Andersson kunde slänga sig i väggen i dag om man jämförde honom med sina medspelare. Det skriks så mycket om hur bra Kim Andersson är, och ja....han har sina matcher när han tar för sig för att i nästa se ut som om han är rädd för sina motspelare. Jag kan inte annat än tycka att det är orättvist att framhålla honom så himla bra när dom andra medspelarna är bättre....Där är det skärpning....av komentatorer och skribenter som borde kunna det här med handboll.



Som sagt, i dag kunde Kim Andersson gott ha fått sitta på bänken....

Nu fortsätter nästa match.. Tjeckien - Makedonien...

Där vi då ska hålla på Tjeckien....Just för Sveriges skull.....
Annars kan jag inte annat än tycka att Makedonien har varit jäkla duktiga i alla sina matcher!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar