Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Söndag...


Så for då Jenny o Daniel. Bara vi gamla kvar i stugvärmen.
Känns alltid lika tyst och tomt när dom far.

I går kväll hade vi en bullemi afton..åt så jag trodde jag skulle dö.
Senare kom Johan o Robert helt oväntat ändå från Luleå.
Riktigt roligt :)
Tyckte synd om dom när dom skulle köra tillbaka dit i natt.
Men fanns inget annat att göra i och med att Johan skulle jobba i dag :(

Vi spelade spel och hade en riktigt trevlig kväll, förlorade som vanligt men skam den som ger sig, till slut ska väl även jag vinna :))

Nu är det snart kväller, blir att parkera sin tunga bak framför TV:n en stund men sen måste man bara ut och promenera bort lite av allt man har ätit i helgen.

Ska passa på att proppa i mig lite mer innan, å vad passar då bättre än chokladasken som Johan kom med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar