Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ På stugan :))


Solen lyste så vackert över grannens stuga när jag kom upp i dag.
Härliga stugan :)

Jim o Elin hade varit här och överrasknings skottat. Dom hade farit upp en kväll och dom hade hållit på till halv ett på natten...Ja..så mycket snö var det!!

Nu är det fin, fina gångar, alla broarna var avsopade, det var prydliga vägar till alla uthus och till vedskjulet...Det var verkligen gulligt gjort :))



Vi hade knappt kommit oss in så kom pojkarna med sina skotrar ....Alltid lika roligt när dom kommer :) Så fick dom sig lite stekt fläsk på rågkaka  och lite kaffe sen var dom färdiga att fara vidare att plåga sina skotrar :) "Tur att dom där pojkarna inte har hästar"



Jag tror Anders var lite sugen att följa med dom när dom for.....



Men nu är han då påklädd och ska iväg och möta Jenny o Daniel, dom kör skoter upp och stannar till i morgon. Känns så tråkigt att ha Elin hemma som jobbar sina 13-timmars pass i helgen...+ att hon har sin Jocke att titta till varje dag....Ingen ro och ingen vila för den stackaren i helgen...
Det skulle ha varit jätte roligt att ha henne här med oss.

Nu är i alla fall julen bort plockad "Var ju tid på"
Alla sängarna är renbäddade och jag har dammtorkat....."nästan färdigt" ;) 
Elden sprakar i öppna spisen och det är så varmt och mysigt. Alla hundarna ligger här i soffan med mig och sover. kändes skönt även för mig att sätta sig en liten stund med en rykande varm kaffekopp innan resterande göromål ska fixas.

Det är verkligen bra härligt att vara här :)

Tack Elin o Jim för all skottning ♥ ♥ ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar