Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Vilodagen....

Så var det söndag!

I går kväll var Elin och Jim hem. Dom hade varit till Luleå och inhandlat lite saker till Jocke...Elin är mycket gladare att få köpa någonting till honom än åt sig själv...så hon var överlycklig över alla sakerna..

Visst blev han fin i sitt nya vintertäcke....




Efter att dom hade varit med alla saker till stallet, saltstenar, godis, benlindor, schabrak, tömmar och äppelbetsel....Ja och så det bästa av allt som hon fick av Jim ett par Get out stigbyglar, ifall hon skulle åka av hästen så löser stigbyglarna ut.....

Så kom dom hem och vi fick äta middag tillsammans.
Efteråt blev det en riktigt kladdig...kladdkaka....ja mätt var man hela kvällen.

I dag kommer Jenny och Daniel hem så snart är ordningen återställd.
Inte riktigt....Daniel har sträckt sig i ryggen, vi får verkligen hoppas att det går över snart, men han verkade ha ganska ont.

Lille Oskar ska nog bli glad nu när dom kommer hem. Men han är då så himla snäll jämt, så med honom är det inget problem.

På spisen står en julskinka och puttrar.... blev en kvar i frysen efter julfirandet så det är nog dags att ta reda på den å gubben min, ja han älskar nykokt varm skinka.

Anders är och skottar hos Jenny och Daniel för han har nog för ont att göra det och det har snöat en aningen sedan dom for i torsdags. När han har gjort det blir det nog en macka med just varm skinka ;)

Annars får vi väl tillbringa vilodagen som sig bör med just vila.

I morgon börjar en ny vecka med nya äventyr....

Vi får verkligen hoppas att mina två svärsöner kryar på sig.
Den ene ont i ryggen, den andre jätte förkyld...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar