Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Snö, Snö, Snö....


Vadå?? Snöar det eller....

Men det tycker inte Boy gör ett dugg. Hon älskar snön, plöjer som en mullvad med nosen, vilket kanske syns :))

Söt va :))

Dom utlagda mattorna fick hamna på altanen för just nu bara vräker det ner här.
Måste säga att jag tycker nog att det snart räcker. Men, men det man får vara glad över, är att det inte är så kallt, för det hatar jag.

Syster yster hon sket i det här vädret och har farit till varmare nejder.
Det tycker jag hon gjorde rätt i....

Hoppas dom får en kanonsemester :))

Jenny och Daniel far i dag till Jäckvik, dom tycker nog inte att snön här räcker ;)
Var nog inte för det, men skönt med lite omväxling.

Hoppas även dom får bra väder, och kör försiktigt.

Tur att man har Elin o Jim hemma, för om alla for bort skulle man känna sig riktigt ensammen :)

Nä men inte blir det städat i dag om jag sitter här....

Önskar alla en bra dag :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar