Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Surströmming....


Måste säga att humöret blev betydligt bättre efter att alla barnen kom hem och vi delade på en burk surströmming....:))

Tack för en trevlig kväll :))

Fick en stoor bukett med mina älsklingsblommor...

Tulpaner :))



Det lilla kortet, värmde i hjärtat...



Jag älskar blommor, men ingenting kan jämföras med att ha en trevlig kväll med familjen, det om någonting lättar både kropp och själ ♥

I kväll kommer super vännerna Johan och Robert....
Alltid lika härligt att se dom. Johan kan verkligen lätta upp omgivningen med sina roliga utlägg och kommentarer :) Det värsta är, dom har nu hittat på att börja med någon sundare livsstil....så nu får man inte ens bjuda på fika....

Tur att dom fortfarande dricker kaffe i alla fall :))

I dag känns det lite bättre, i dag ska jag försöka söka igen monster dammsugaren för nu är det katthår över allt.....

Men man kan ju inte vara sur på så söta killar....;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar