Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Snön ligger tät i fur o gran....



Snö, snö och åter snö..

Solen strålar och det är riktigt vackert ute, däremot är det så kallt. Det känns ännu kallare än vad det är så man vill inte vara ute långa stunder.

I dag är det lugnt här, nästan för lugnt...
I går var vi och åt lunch hos våra grannar, alltid lika trevligt att umgås.
Sedan hade vi besök av våra andra gogrannar ;)

Sista dagen här...i morgon bär det iväg hem, känns tungt, skulle ha kunnat vara här ännu längre.
Men, men det är slut på mat och allt gott så det är nog ändå dags. Ingen ide att fara och handla när man ändå ska hem. Ja riktigt slut på mat är det inte, blir fisk till middag och naturligtvis en semla ;)

Det som är skönt är att man i alla fall inte behöver dra en massa saker med sig hem.

Nu behöver dammsugaren fram, allt vedbärande lägger sina spår kring golvet.

Herre gud vad jag längtar till sommaren......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar