Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)


Så fina blommor o blader, så fin urna full av härligt sega gelehallon :))



En Alla Hjärtans Dags hälsning i världsbladet ;)
Så gulligt :)

Helt otroligt !!!!

Men det behövs ingen hjärtans dag för att vi ska känna kärleken !

Det går inte en dag som vi känner oss bortglömda.
Det går inte en dag ni inte finns där.

Tack Jenny o Elin för att just ni är ni ♥
Och för den ömsesidiga respekt vi kan ge varandra ♥

Ni är helt otroliga... ♥

Och jag hoppas att ni vet att vi älskar er mest av allt på hela jorden ♥




1 kommentar:

  1. Tänk att just vi fick VÄRLENS bästa föräldrar!!!! Älskar er mest!!!! ❤❤❤/ Jenny

    SvaraRadera