Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Lugna puckar....


Så var det paus efter första perioden mellan Luleå och HV71.
Luleå leder med 1-0....

Inte dumt, hoppas bara att det fortsätter i samma anda :))

Allt som vanligt här i dag....för lugnt....Elin har varit förbi en sväng, och så var grannen in en stund. Det var länge sedan det var så lite rusch här....

Nu jäklar måste man snart hitta på något projekt....vad som helst, det håller på att kännas lite långtråkigt och trist...Men vad. kreativiteten är ju inte riktigt på topp måste jag säga...
Ja, ja....det kommer väl någon ide så småningom....

Jenny ringde och undrade om jag hade lust att äta med dom i kväll men naturligtvis hade jag redan ätit. Det går som troll i det här....jag har alltid ätit när dom ska bjuda....??
Nu ska jag svälta mej till nästa inbjudan kanske man hinner vara med på ett hörn någon gång....;)

Nersläpp nu snart i andra perioden, det är bara sluta skriva om ingenting....

Heja Luleå......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar