Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Följ ditt hjärta....



Låt ingen annan diktera eller döma ditt liv.
Tänk inte på hur andra kan uppfatta dig.
Ingen annan kan veta varför ditt liv ser ut som det gör
och varför du gjorde de val du gjort i livet, eller de val du kommer att göra.
Följ ditt eget hjärtas röst, lita på din magkänsla och var den du är.
Ingen annan kan vara den du är lika bra som du själv.

Nej....

Kasta ut alla negativa
människor som förminskar dig
och som stjäl din glädje, din andliga energi och
dina sköraste förhoppningar,
människor som dagligen krossar dina drömmar,
stampar på ditt hjärta
och som avbryter ditt skratt.

Glöm dom människor som inte kan acceptera dig som du är,
som inte kan se det fina inom dig,
som alltid kritiserar och vill dig illa.
Stå på dig och lev livet fullt ut,
för livet är kort !

Det finns ändå så många som älskar dig 
 Just för att du är du ♥

Fides Spes Amor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar