Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Lite mildare....



Sitter och tittar på väderleksrapporten. Visst, lite mildare kommer det att bli, känns riktigt bra.

Sommaren är långt borta, tänk vilken tur att man får lite fräscha blommor då och då som påminner om våren. Länge än innan tulpanerna börjar blomma ute i rabatten.


Men nu blommar det så vackert inne ;)



En riktigt vacker tulpansort, påminner nästan om en rosenknopp :)

Farfar var just in och sa att han hade satt min bil i värmaren. Han tyckte nog att det var dags för mig att röra på mig någon gång. Började räkna och den bilen har inte varit igång sedan torsdag förra veckan, man kan i alla fall inte beskylla mig för att ranta så mycket ;)

Kanske stan har förändrats så jag inte känner igen den när jag till slut kommer mig iväg dit. Blir mest att åka och handla i Öjebyn eller Roknäs, det är väldigt sällan jag far in till just vår "stora" stad.

Om man tittar på den här bilden av storgatan....Visst har det förändrats en aningen under åren...



Ser litet men mysigt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar