Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Fatet.....

Så har då mitt stora fat kommit till min Mine serie, fick sms i dag så nu blir det nog ändå att ta sig en tur till staden i morgon kanske. Vi får väl vänta och se vad det blir för väder först.

Få se då vad nästa inköp blir för någonting, finns ju massor kvar i serien så det är bara att fortsätta. Tallrikar, assietter, salladsskål och andra små skålar.
Kommer att bli en hel förmögenhet om man ska ha allt.

Många saker har jag redan fått av nära och kära ;)
Skålar och vas :)

Tallriken

Assietten.

Ja allt finns i så många fina färger :)


Glasen däremot är ganska tjocka och klumpiga, tror inte att dom är så goda att dricka ur, men som ljuslyktor kan man använda dom.

Annars finns det små ljuslyktor..


Som sagt jag älskar verkligen denna serie, den gör mig glad :))
Alla sakerna är den andra olik.

Ser bara på mina Mine Coupe, både färgmässigt och formmässigt är den ena inte den andra lik :)



Som sagt jag är så glad i dom...
Kommer att bli så fint med en dukning i alla de färger :))

Sen då med alla nära och kära samt en massa smått och gott...
Ja då blir det fulländat :))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar