Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ OJDÅ........!!!?


Det var då det värsta så många besökare jag har på bloggen i dag? Lördagar brukar annars vara den dag man har minst läsare. Alla har så mycket att göra på sin fritid att inte sitter man framför en dator då :)

Kan det ha varit uppfräschningen i går ;)

Knappast den måste vara någonting annat....men vad, jag har inte ens varit irriterad på någonting sista tiden annars brukar det vara en typisk besökshöjning....

Däremot har jag en ständig besökare från over there!!!
Just det USA. Varenda dag, nästan så fort jag har bloggat.

Jättekul måste jag säga, skulle bara vilja veta vem det var...
Alltid roligt att ha ett ansikte på någon/någonting som är ständigt återkommande :)

Annars då ?

Jo Jenny har varit hem efter hon hade varit och tränat och bjöd mig på american pancakes med  hallon, lönnsirap och vaniljglass, herre min så gott :)
För att inte tala om så trevligt med lite sällskap.... :)

I dag pinar värken mig ordentligt. Måste vara det ständiga väderombytet och naturligtvis blåsten. Tänk då vilken tur att man har ett varmt hus, en stor TV och en superskön soffa :)

Snart kommer Elin förbi när hon har varit på stallet, dom har minsann vad dom gör dom där hästmänniskorna. Först skulle hon fara och handla lite åt mig sen skulle hon och hyra film.
Harry Potter o dödrelikerna del 2, har man sett alla andra måste man ju bara se den sista.
Då vet man vad man har att göra i kväll :)

Nu har blivit så pass mörkt att man ser inte blåsten därute, däremot så hör man den då och då....Hoppas att det lugnar ner sig snart! Hoppas Daniel kör försiktigt som är på väg hem från fjällen. För lilla gubben hade det blivit bättre väglag när han hade passerat Skuleberget, får hoppas det håller i sig.
Är alltid lite orolig när nära och kära är på vägarna då det är dåligt väder :(

Avslutningsvis:
Man har nu verkligen tur som har så snälla töser....
Guld värda ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar