Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Mumma....



I kväll blev det baconpannkaka, mmm så gott!

Precis när den var färdig kom go grannarna från stugan och hälsade på, dom hade precis ätit innan dom kom så dom fick ingen pannkaka, kanske tur det för både Jim och Daniel var hem och åt.

Det fick bli semlor till främmandet istället, ja det räckte precis till pojkarna med. Nu är dom semlorna slut, måste nog baka fler i morgon :)

Har haft många matgäster i dag, började som vanligt med frukost till Jenny, efter det kom Elin hem så hon åt brunch.

Kan inte bli bättre. Det blev verkligen perfekt att hon fick sin stallplats här i byn. Är så roligt när hon har tid att vara så mycket hemma nu.

När hon hade ätit for hon till stallet och efter ett tag kom hon och Jocke hemridandes, hon red barbacka så när hon ringde hem i kväll berättade hon om riktiga skavsår.....ja ni fårstår nog var...;)

Haha...kunde nog inte vara värre än när jag red sist, då var jag minsann ingen vacker syn....Då lovade jag mig själv...aldrig mer en hästrygg...

Nu är det lite TV tittande sedan blir det en tidig kväll.
Känner att jag behöver det.

Upp i morgon och en ny mysfrukost med Jenny, alltid lika roligt :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar