Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Så vacker dag....


Den stora hängbjörken på gården lyser verkligen med sin prakt just nu, den är så otroligt vacker när solens strålar lyser på alla dom vita kvistarna.
Den är ingenting att se på sommaren då ser den alltid ut som en vissen björk, men så här på vintern, då är den någonting alldeles extra!

Har sovit som en stock i natt, vet aldrig att jag varit vaken en enda gång.
Det måste bara innebär att man mår bra just nu....

Inga energitjuvar som någon uttryckte det finns mer.

I dag kommer lilla gubben hem, blev en långvarig resa denna gång, men huvudsaken allt har gått bra så spelar det ingen roll.
Som man säger, bättre sent än aldrig.

Hade en kanondröm i natt, drömde att vi hela familjen hade flyttat utomlands där det bara var varmt och långa härliga stränder.
Kunde riktigt känna värmen :) Vi satt på stranden och hade ett enormt stort fat med bara hallon o jordgubbar, enorma hallon som plommon, "hade nog fatet som har kommit någonstans där i bakhuvudet" :))

Det kändes så otroligt härligt, borta var alla självälskande knäppgökar!!
Det var rent så att man blev lite smått irriterad när man hörde väckarklockan ringa bakom en palm ;) Men det var inte någon palm man vaknade vid utan ett helvitt sovrum som mera påminner om vintern som vi har ute. 

Men det gör ingenting det heller, för allt är så bra och vem vet.....kanske vi flyttar någon gång i framtiden ;)
Drömmar kan ju faktiskt slå in ;)

Drömmen som jag hade innan jag somnade var att jag skulle vakna till ett färdigstädat hus...men den hade då inte slagit in, så det är bara att ta tjuren vid hornen och få det bortstökat :)

Ha en riktigt bra dag där ute, det har då i alla fall jag tänkt ha...
Trots brummande monsterdammsugare och skurtrasor!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar