Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

IQ


Måste säga att jag har funderat och räknat starkt på mitt eget IQ på morron.

När jag skulle uppdatera den nya fb sidan så angav jag min svärson som son, ja.....svärson fanns ju inte så jag tänkte, ......dom kommer ju och går här som söner i huset så jag klickande " IQ befriad som jag har kommit fram till att jag är" på son!

Ni vet jag tänkte på uttrycket har man döttrar får man söner och vise versa!

Det jag inte tänkte på var, att på hans sida skulle jag komma upp som mamma.
Jag är absolut inte hans mamma men en sju jävel till svärmor....;)

Nu har jag tagit bort det och jag ber så hemskt mycket om ursäkt, både till min svärson "som ju fattade vad jag menade..."Han är ju inte dum den killen" och till andra som det här kunde verka stötande för.

Och jag lovar jag ska inte hota hoppa under någon bil för den här dummheten ;)
"som vissa andra skulle ha gjort" (egentligen ett onödigt inlägg, kunde bara inte hålla mig)
Men visst fn var det ju onödigt...

Jag får nog fortsätta att jobba med mitt IQ och försöka förstå hur det här med fb funkar, man blir ju inte smartare när man använder just fb för att komma åt alla löjliga spel....

Sorry





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar