Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Fredag hela dagen lång......





Jomenvisst.....fredagsmys i soffan är aldrig dumt.

Får väl se till att man har någonting gott att tugga på :)
Känns verkligen skönt att bara vara hemma, att inte behöva packa sig iväg till stugan. Är man inte riktigt kry är det skönare att vara hemma ......

Elin o Jim åker iväg, "verkligen välförtjänt " och kopplar av i helgen från allt......därför ska vi titta till katterna.
Hoppas dom får det riktigt trevligt :))

Själv ska jag nu ta fram "som varje dag" den eländiga dammsugaren och göra bort det sen är det bara att ta det lugnt. TV:n och dom 42 skotten för vår lilla prinsessa har nyss tystnat, så nu åker musiken på....Konstigt det där, går alltid bättre göra saker o ting om man gör det till musik ;)

Jag hoppas alla får en trevlig kväll.
Det har jag tänkt.....

Livet är ändå bra härligt ;)
Eller om vi säger så här....Det blir vad man gör det till ;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar