Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Så var det måndag igen!!!



Måndag and the sun is shining :)

Men hur länge, det skulle visst komma lite snö...
Tycker faktiskt att vi har nog med den varan nu!!
Sen hade vi ganska kallt med på morgonen -20...brrrr

Helgen har varit lugn och skön, god mat och massor med härliga hallon :))


Älskar dessa gudomliga bär...Och hör och häpna, dom brukar kosta närmare 30 spänn per ask, nu kostade dom dryga 15 kronor på ICA Kvantum, snacka om att jag hamstrade på mig.
Dom var sååååå kanon fräscha och goda :))

Tyvärr så är dom garanterat slut på ICA med.

Undra vad man skulle hitta på i dag då?
Borde baka....här är alltid slut fika och ändå tycker jag att det inte fikas så mycket....hur kan det komma sig ;) Men känner inte riktigt för att göra det heller!

Ja alltid kommer man på någonting....
Finns alltid hur mycket som helst att göra om man bara vill...
- Det var just det....

Hur som helst...

Ha en riktigt bra dag där ute...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar