Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Strålande sol :)






I dag verkar det bli en kanondag. Solen lyser redan och det är så otroligt vackert ute. Ännu ett plus är att det inte är kallt.

Riktigt härligt.

Ska ta mig en sväng ut med bilen, ett par inköp måste göras!
Sen är det nog bra att jag övningskör lite....inte ofta jag är ute och ränner.

Sen är det som vanligt städdag i dag, torsdagar och måndagar får man gå igenom allt när man har så många djur. Men det får man ta, det är dom värda minsann, vad vore dagarna hemma utan dom som alltid finns där, snacka om trogna vänner :)

Däremot är löpen i antågande, dom får lite konstiga beteenden som dom annars inte har, lätt irriterade och katterna får passa sig lite extra noga att inte gå för nära ;) Tur då för dom stackarna att det är fint väder för dom älskar att vara ute :)
Solen har redan börjat värma ganska bra på altan, där ligger dom alla tre och mojjar :)

Man kanske skulle göra sig i ordning så man kommer sig hem någon gång. Måste ju bara hinna vara ute i detta fina solsken :)) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar