Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ En kall god morgon :))


Vaknade av Lellas leende och en kopp kaffe.

En dag kan bara inte starta bättre än att se ett brett leende av sina barn.
När hon dessutom har lyckats ta sig in och koka kaffe utan att jag har hört någonting, ja då måste jag säga att hon lyckats extra bra.

I dag är Jenny ledig så jag hade sovmorgon, å nog jag sov... :)))

Tänk vad lite sprudlande energi av någon annan man ser på morgonen kan smitta av sig. Vilken tur jag har som har den förmånen varje dag :)))

Redan i går for Lilla gubben till Göteborg! Han brukar fara lördagar, men nu var det någon brådskande transport så han var tvungen att tuta iväg....

Kallt som fn har vi, 30 grader i morse.

I går hade jag lite problem med ett par element, tänk vilken tur att Jim just då kom tittandes förbi och det fixande han direkt, behövde inte ens be honom.. Tusen tack...guld värd :))

Just nu håller Farfar på att bära in ved, trots denna stränga kyla.
Inte ens en halsduk har han, kunde inte annat än säga åt honom att snälla gå in och värm dig, men neeej han ville vara ute och hålla på en stund i den friska luften...sa han med ett brett leende som var alldeles stelfruset.....

Snacka om krutgubbe :))
Inne på sitt 83:e år och är piggast i hela hushållet.
Han är bara för söt :))

Hoppas ni får en bra dag där ute i kylan...
Det ska jag ha, men inne....;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar