Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ vad säger man ;)

Efter gårdagskvällens upprustning med hårtoning, ögonbrynsplockning och färgning, ansiktsmasker och insmörjningar.......Man blänker som hundbolla ine manestjine....;)


Ja vad säger man....Angelina Jolie, släng dig i väggen ;)


Ja ni ser ju själva så bra ansiktsmasken funkade på rynkorna och bryn o ansiktsplockningen gick som smort....


Känner mig som en ny människa i dag ;)


Skämt å sido....hade det jättetrevligt i går, åt gott och vräkte i sig en massa härliga bär...Mummmma!

Trevligt sällskap och avslappnad tillvaro....Kan det bli bättre :))

Känner mig faktiskt fräschare om än det inte går göra så mycket åt det gamla utgångsläget :))

Denna veckan har gått så fort, nu for lilla gubben iväg. Snart hinner han inte hem så ska han iväg igen, känns det som !!
Får bara hoppas att vädret är gynnsamt för honom denna gång!

I kväll ska man bara ta det lugnt framför TV:n. Lilla Oskar behöver lite skötning så ungdomen kan fara ut och roa sig :) "Väl unnat"

Ser att det börjar blåsa mer och mer ute, skulle väl dra fram ett oväder i kväll....får hoppas dom har fel......

Önskar alla en trevlig lördagskväll :)
Sköt om er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar