Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Redan måndag....

Vart tog helgen vägen ?

Tyckte det var nyss torsdag och nu är det måndag...
I går droppade det från taken i dag är det -19...

Gubben for iväg i morse med Jims skoter på rep. Tänka sig, så dyra leksaker som alltid är trasiga. Dom skulle nog försöka införskaffa sig ett par riktiga snöskor....slår vad om att dom håller längre, för att inte tala om vilken motion dom skulle få ;)

I dag blir det en liten resa in till stan när gubben kommer, sedan blir det semmelbak.
Dessa förföriskt goda semlor. Inte för att jag borde äta någonting i dag. Middagen hos Farmor i går var kanon, jättegott, man åt så man höll på att spricka :)

Jag iddes inte fara någonstans i går men i dag ska jag köpa lite blommor till henne, det är hon värd. Hon tycker inte om att laga mat men hon försöker i alla fall, det tycker jag ska uppskattas :)

Men nu är det bäst att jag gör mig färdig, när gubben kommer vet jag att det brinner i knutarna....det är alltid så bråttom när man ska göra någonting ;)

Önskar er alla en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar