Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Trött i dag....


Ja riktigt trött.....

Det har blivit såååå sena kvällar hela veckan, nu är det dags att vända på det och komma sig i säng i tid på kvällarna... Men ni vet...har man roligt går tiden fort ;))

Ensammen hemma i dag...Lilla Gubben har åkt till Skellefteå för att hämta några skoterdelar till Daniel....den stackarn som har åkt på magsjuka...
Konstigt det där....när någon annan har dåligt i magen så känner man hela tiden att det kurrar i ens egen, skulle tro att man är så rädd att det redan har smittat på en, så man går och känner efter, helt omedvetet, dom vanliga små kurrarna som man annars aldrig märker känner man direkt..

Men nej....vi bestämmer att det bet inte på mej denna gång :)

Nu ska hundarna få sin mat, själv är jag så korvstoppad efter allt go fika vi åt i går hela dagen. Känns som om det bara får bli en varma koppen i dag....

Ha en bra dag där ute...

BTV/ Lycka till i dag....!!!
Kör så det ryker ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar