Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Älskade efterlängtade vår ♥

Tänka sig snart får man ta fram lilla korgen med penseer :))


Kanske hinner dom komma så man kan ha en liten korg inne nu först :))

Påsken är snart här och då kommer vårkänslorna på riktigt, spec. en sån här sen påsk :)



Här ser ni kungsängs liljan, en spröd liten vacker varelse som är svår att få tag i här uppe, men oj så vacker!



Å snart får vi plocka fram trädgårds spadar och börja rensa i alla rabatter :)

Kläder som passar till vårat intresse, ja det är någonting man inte behöver, men visst är dom roliga :)) En karl har overall när dom går i garaget, varför kan inte vi ha en söt overall när vi går ut i trädgården :))



En praktisk overall som är riktigt smutstålig men ändå söt :)



Ja just nu längtar man så mycket ut i trädgården att man bara måste skaffa hem lite grönt och skönt även inomhus :)



Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne!
Det är vad våren bjuder på :))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar