Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Hämtat från helvetet.....


Nu har jag verkligen fått en bild av ondskan.......

I kväll har jag fått höra någonting som jag inte trodde fanns, riktig ondska, så nu har jag ett ansikte på hur det ser ut. Och till råga på allt lever dom mitt ibland oss!!!

Jag måste säga att jag är rent chockad, jag trodde inte " vanliga " vuxna människor kunde vara så onda. Det är tur att jag personligen inte behöver ha någonting med dessa att göra, att jag lyssnade på varningsklockorna. Det som gör mig så ont är vetskapen om att någon över huvud taget ska behöva ta emot sådant spä och spott som dessa fruktansvärda människor vräker ur sig och som till råga på allt försökte gå till fysisk attack!!!

Blev varnade för dessa människor men trodde väl aldrig att det var så illa ställt.....nu vet jag, och det var mycket värre än jag i min vildaste fantasi kunde föreställa mig.

Känns som om jag har tittat på en riktigt hemsk skräckfilm.
Älskar verkligen er attackerade människor som hamnat i dessa fruktansvärda klor.
Ingen är värd att hamna i ett sådant helvete.....

Gråter med er........




Enfaldiga själviska människor tänker alltid på sig själv och resultatet blir negativt.
Kloka själviska människor tänker på andra och hjälper andra så mycket de kan och resultatet blir att de själva gynnas av detta.

Vi lever alla under samma himmel men vi har inte samma horisont.
För vissa människor gryr aldrig någon ny vacker dag,
för där pyr bara missunnsamhet och ondska!

Det man kan trösta sig med är att:
Den som gräver en grop åt andra, faller oftast själv däri!!

Ärligt!!

 Har varit så naiv under mina dryga femtio år, trodde inte att vuxna till synes vanliga människor kunde bete sig sååååå sjukt!!!

För ni ska inte tro att det bara har hänt en gång, nä det har varit systematisk terror under lång tid. Reagerat på att någonting har varit väldigt konstigt....ja....men det här???????

Ja jag fattar det bara inte!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar