Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Inte lätt !!


Hittade den här lilla dikten på fb. Vet inte vem som har skrivit den.
Inte det här lilla charmtrollet i alla fall :)

Borde vara någon som har betydligt sämre väder än oss !!

Påskvinternattens köld är hård
snön ligger tät på gatan
Däcken slirar på Saab och Ford,
...
alla är sura som satan.
Rimfrosten biter i mustasch
och skägg
hönsen vägrar att lägg ägg
Själv är jag bitter och kulen,
är detta påsk eller julen
.


Men lätt verkar han inte ha det...haha....Hoppas det inte blir så här till påsk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar