Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Så kan det vara.....


Har tittat på mamma byter bo...... ja vad ska man säga. Alla har någonting som är bra och alla har någonting som är dåligt. Jag vet vad jag tycker och inte tycker! Man vill inte döma någon, säga att någon gör rätt eller fel i sådana här fall! Förhoppningsvis är alla lyckliga på sitt sätt och det är väl huvudsaken, vi kan inte alla vara lika, som tur är!!! Men en sak är säker, jag kommer aldrig att skura lika mycket som  piteå mamman!

Jenny och Daniel har varit här i kväll. Jenny hade köpt hostmedecin till mig för min hosta håller på att vara hemsk, när ska denna förkylning gå över. Kände mig bättre i morse men sen kom febern och i dag har nog varit jobbigaste dagen hitils! Nu hoppas jag bara att det känns bättre i morgon.

Det blev inget bakande i dag....inte för mig i alla fall, däremot så ringde syster yster och hon hade minsann bakat kakan som jag hade tänkt baka. Gud vad du är duktig......du är verkligen som en fis i en påse, här har man inte en changs att hinna med :))

Nä nu är det bara att göra kväller, en ny dag i morgon, förhoppningsvis en bättre än i dag!
Förhoppningsvis lite sol också. För tänk vad allt känns lättare när det är fint väder ute, mot för som nu mörkt, blött och dimmigt....ursch!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar