Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)


Tänka sig, då var det fredag igen! Tiden går så fort att man hinner inte med!

Mulet i morse men det verkar klarna upp mer och mer, förhoppningsvis blir det en dag man kan tillbringa ute i solen :)

Annars händer det minsann inte mycket nu en vecka framöver....Gubben jobbar i dag och i morgon påbörjas den vanliga resan till Malmö för honom! Skärtorsdag är han tillbaka igen så då kan vi åter åka till stugan med sillsallad, sill, påsk skinka, köttbullar och naturligtvis ägg som verkligen hör påsken till :)) Ja det verkar som om matlagning står på listan i veckan :)

Surströmming i går, det var super gott. Blir inte för oss att äta denna jäsning så ofta i och med att man har lite känslig mage, men det är desto godare när man väl äter det :) Det blev en riktigt trevlig kväll hemma hos Elin o Jim :)

Nu är tvättstugan på prioriterings listan, en vecka på stugan utan att tvätta....ja då blir det tvätt :)

Detta ordspråk borde nog fler tänka på!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar