Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)



Nu önskar jag er alla en riktigt trevlig påsk :)) Hoppas ni får en bra helg med mycket mat och trevligt sällskap.



Se bara till att ni inte äter så ni tuppar av :))

I morgon åker vi till stugan med allt vårat pick och pack.....kommer att bli mycket att göra så jag vet inte när jag hinner att blogga. Men vi får se, finns det tid finns det rum, som dom brukar säga :)) Fint väder har det lovats, då är det bara att passa på att vara ute så mycket som möjligt och njuta i vårvädret. Hoppas nu bara att dom har rätt....




I dag blir det att tilläggs handla!! Varför är det alltid lika tråkigt att handla.....skulle tro att det är för allt kånkande av påsar!!

Men som sagt tid är pengar, nu har jag inte tid att sitta här mer :)

Önskar er en riktigt glad påsk :))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar