Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)


Har nyss avslutat en fikapaus med trevligt sällskap :)

Gjorde en banan kladdkaka,  den skulle egentligen stå och kallna men det hann vi inte med så vi fick äta den ljummen, gjorde ingenting, den var lika god ändå :)



Ni vet det där med att putsa fönster!! Dels kom solen, gick inte putsa fönster i så härligt väder. Sen kom blåsten och det gick inte putsa när det stormar så mycket......Ja ni ser det finns tusen ursäkter för någonting man inte alls känner för att göra....

Jag får helt klart fortsätta att titta på mina skitiga fönster till ilet kommer till......."när nu det ska bli". Har känt mig lite allmänt frustrerad i dag så jag har inte fått så mycket gjort. I morgon kommer en ny dag med nya möjligheter......vi får ta det då :)) Ja jag menar allt som jag inte har gjort får jag ta i morgon!!

Klockan är nu 18.00 och jag tror att jag ska krypa upp i soffan och glo på dum burken, alltid finns det väl någonting att se. Febern har börjat komma tillbaka i kroppen, måste nog få en dunder kur till om jag någonsin ska bli bra.....Det är bara att vänta och se.

Ha det så bra där ute...slå klackarna i taket och lev livet :))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar