Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Så blev det.....


Så blev det i alla fall spygröna antibiotika tabletter. Tog in två stycken direkt jag fick dom och efter en timme trodde jag att jag hade fått spysjuka, mådde så illa att jag trodde tarmarna skulle komma vilken sekund som helst. Kom då plötsligt ihåg att hon sa att det var viktigt att äta någonting när man tog in dom. Åt ett par smörgåsar och nu är det bra, tack och lov :))

Rinexin fick jag med för han tyckte att jag såg risig ut....."undra vad han menade med det egentligen ;)" När man tog in dom skulle man inte dricka så mycket kaffe för då skulle man kanske inte kunna sova, man blev nämligen pigg av det!!

Snacka om att jag ska dricka kaffe......kanske jag får känna mig pigg för första gången på länge, skit i om det blir mitt i natten.....bara det kommer :))

Nu är jag i alla fall bortbjuden på middag, risig som fn...ja det sa ju till och med den vitklädda herren, men skit i det vad gör man inte för lite mat :))

Så nu ska jag göra en äppel paj och ta med, bäst att lägga på ett kol :))

Ha en trevlig kväll där ute :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar