Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Fy så tråkigt......


Nä men fy så tråkigt.....i dag snöar det för fullt, blötsnö, kan det bli tråkigare. Det är verkligen aprilvädret som avspeglar sig, regnar, snöar och vips så kommer solen! Nog för att det inte alls ser ut som att vi ska få se dessa gudabenådade strålar i dag .

Frukostgästen har åkt iväg....inte för att jobba i dag. Nä i dag skulle hon till frissan och sen är hon ledig resten av dagen. Jag kommer inte ihåg sist jag var till frissan, där har jag inte lagt ut några pengar i onödan.....eller kan man kalla det onödan, för visst är det en viss tillfredsställelse varje gång man går dit :)

Ja annars händer det inte så mycket här i det Lindholmska hemmet, allt har varit väldigt segt och trögt nu när man har varit så förkyld. Förhoppningsvis kommer det att bli bättre nu på någon dag när antibiotikan hjälper. Efter Jennys frissabesök kanske vi skulle ta oss in till stan och göra några ärenden.....vi får se....

Ångrade inte att jag for bort på middag i går, det var gudomligt gott, man känner sig så bortskämd när man inte behöver göra maten själv :) Det var grillat som stod på menyn hos Jenny o Daniel.
Han for till fjälls kl. 05.00 i morse och så är det hans födelsedag. Grattade han därför i förskott i går :))

Säger bara ett litet Grattis i dag på födelsedagen :))
Hoppas du får en riktigt trevlig resa till fjällen :))




1 kommentar: