Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Nu mina vänner :)


Ja nu är det hög tid att plocka fram sina gummi stövlar. Ute på gården är det så blött att det går inte gå någonstans, snacka om att det tinar. Lika söt som lillen här ovan blir man aldrig men om man skulle ta och skaffa sig några nya stövlar kanske man skulle känna sig lite fräsch även med gummi på fötterna :)


Här ska man gå in och kolla in vilka stövlar man vill ha....finns hur mycket som helst :))
Riktigt fina tycker jag :)








Kostar kring tusen lappen, och vissa ser knappt ut som gummi stövlar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar