Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

♥ Snart klart :))


Snart var då det mesta stökande av påskmaten klart :))

Det blir mycket  smått o gott :))

Laxen är gravad.


Till den måste man ha ett gott bröd.



Köttbullar med chili, så det blir lite sting, är klara.



Den hemlagade sillen är klar.



Har bakat en kaka i långpannan.



Och självklart gjort chokladbollar.


Sen blir det naturligtvis en massa annat smått och gott som man inte kan göra så långt i förväg. Det får jag vänta med.

Som:

Sillsallad


Omelett.



Små kokta rödbetor.





Skagen cheesecake.



Ägghalvor.



Prinskorvar.



Ja herre min skapare nu är jag så hungrig att jag tror jag smäller av. Det är nog bara så att jag måste gå och göra mig en macka. Men oj så gott det kommer att bli med all den här maten :))

Oj, Oj, Oj.......


'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar