Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Lördag



Uppstigen och morgonkaffet är intaget för si så där en timme sedan :)

Mulet i dag! Men det gör ingenting för jag har mina nära och kära som alltid förgyller den grå vardagen, det är minsann inte alla förunnat!!

I dag borde man verkligen göra något som man borde ha gjort för länge sedan, putsa fönster. Det är så tråkigt men måste ändå göras annars ser jag snart inte ut :)

Ha en trevlig lördag :)

Glädje är som ett ljus, tänder du det för andra, faller skenet tillbaka på dig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar