Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

!!!!!!


Så har jag då äntligen gjort slag i saken och ringt vårdcentralen. Skulle få komma senare i dag!! Jag hatar att gå till doktorn men jag har så ont i öronen och huvudet hela tiden att nu måste jag bara göra någonting åt det.

Önskar att dom kunde säga att jag kunde få en dunderkur som övervinner alla mina förkylningsproblem, men jag får nog vara glad om jag får mig en riktig hostmedecin!

Jag kan inte fatta varför jag tycker det är så jobbigt att besöka denna vitklädda människa som man egentligen borde tycka om, just för att, ibland kan dom ju verkligen hjälpa en! Ja, ja man är som man är och det är inte så mycket att göra åt, finns nog inte så mycket piller för just det :)

I alla fall är det bara att hoppas att det finns någonting så jag kan börja känna mig som en människa igen efter flera månader av förkylning och otroligt mycket ledvärk!!

Gnäll, gnäll, gnäll......ja, jag vet, men kan ni inte tycka lite synd om mig i alla fall ;)
Just nu tycker jag då synd om mig själv....."får man säga det högt"

Just nu gör jag det i alla fall, känner mig lite som i trots åldern ;)
Men det enda jag vill är att få ha känslan av att må bra :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar