Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Men herre min skapare.....



Har jag verkligen inte skrivit någonting sedan påsk.....

Verkar inte så.....Ja det är så där när det börjar bli ute väder, då kan man inte ens sitta 15 minuter och skriva lite i sin blogg!! Inser att jag nog borde bli lite bättre, i alla fall när jag ser så många som är in varenda dag, fastän jag ingenting skriver :)

Vad har då hänt sedan påsk... Ja det är mycket det... är som ingen idé att skriva bakåt i tiden för då skulle jag garanterat glömma någonting viktigt.

Just nu är vi då uppe i stugan :)) I ugnen har jag revbensspjäll som ska ligga någon timma innan jag placerar dom på grillen. Man brukar kokar dom innan man grillar, men så såg jag Jamie och han hade dom i ugnen innan han grillade, så det får bli den varianten i dag :)

Strålande vacker eftermiddag har det varit. Gubben han klyver ved så det sprutar om det. Själv har jag tagit det lungt i dag, tror nämligen att jag har gjort lite för mycket sista tiden som har resulterat i en liten muskel inflamation.....men då vilar man en dag så blir det bättre :))

Här kommer lite kort, både från nu och en tid tillbaka :)



Ja här är då gubben som just nu står och klyver och klyver :)

Hade en middag för ett tag sedan, Elin hade någon ny dans att visa.... :)))













Ja lilla vän...Önskar jag vore lite mer som hon, bara släppa lös och låta inspirationen flöda...Inga sura miner där inte :)))

Börjat växa i blombänkarna har det med...:))





Vad har då hänt mer... Jooo i huset bredvid här på stugan har vi fått nya grannar, två yngre killar. Såå kul att det kommer folk i det här huset som har stått tomt sedan vi köpte vårat :))


Men nu måste jag nog abrupt sluta för denna gång, dags att ta ut spjällen för att lägga dom på grillen !! Måste säga dom ser goda ut  redan innan dom blir grillade .... eller hur ??



The End....
Ska försöka se till att det inte dröjer lika länge till nästa gång :))

Ha en trevlig kväll....det ska jag, äta gott och njuta av kvälls solen :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar