Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Bakdag kanske?


Till lunch i dag fick det bli en smarrig svampomelett. Svamp är grymt underskattat för den är verkligen god. Jag förstår dom som är vegetarianer och ersätter köttet med svamp.
Däremot kan vi väl vara överens om att det vore lite läskigt om svampen låg och ändrade färg när vi skulle äta den :)

Nu ska jag försöka ta mig ner till affären. Jag kommer inte ihåg när jag körde bil sist. Senaste tiden har jag alltid åkt med någon när jag har varit någonstans. Det här kommer att sluta med att man glömmer bort hur man gör när man kör en bil.

Tanken var att jag ska baka semlor i dag. Jaaa jag vet tjuvstartar gör jag men ni vet, när det börjar suga efter någonting är det svårt att vänta, man är som ett barn. Men det skulle vara gott till handbollen i kväll. Nå dagen är inte slut än vi får se om det bidde någon semla eller inte.
Men visst ser det smarrigt ut :))


Enda probemet när jag gör semlor, som är samma problem varenda gång, är att jag gör dom så stora. När man har ätít en är man så mätt att man vill bara lägga sig ner. Den här gången ska jag verkligen försöka att göra dom lite humanare.

Nu sitter mina små charmtroll till hundar och tittar på mig, vill att jag ska göra någonting så det blir lite rörelse omkring dom. Det dom inte tycker om är när jag sitter vid datorn för då blir det så tyst och stilla. Syns riktigt att dom tycker det är tråkigt :)



Hallå matte här är jag, ser du mig inte??? 


Självklart ser jag dom, vem kan missa något så sött :)))








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar