Vyer från stugan

Om mig

Mitt foto
Ja vem är jag? En kvinna på 50+ som tillbringar min mesta tid i hemmet med mina hundar o katter. Gift och har två underbara flickor :) Älskar gamla saker,loppis och auktionsfynd som alla hamnar på vår högt uppskattade sommarstuga :)

Vilken härlig dag :)


Ännu ett år äldre.....

I går morse fick man ett tidigt uppvaktande :)) In genom dörren kom det en tårta som det bokstavligt sprakade om :)  Med tårtan kom Jenny :)

Å paket....:)) Jag fick öppna ett paket där på morgonen. Underbara satin påslakan och jättefina örngott. Mmmmm, jag sov som en prinsessa i natt, det kan jag lova :)





Dom passade naturligtvis perfekt i vårt sovrum :)
 Många fina paket var det :)



Just dom här rosa paketen diggar jag verkligen, då anar jag varifrån dom kommer och då vet man  att man kommer att älska det som är i :))

Å vad tror ni då det var i dom paketen :)



Jo en sagolikt vacker löpare :)



En jättefin kudde med monogram, sååå vacker :))



Å det här underbart prickiga green gate porslinet som jag bara älskar.
Samt matchande servetter :))

Dom vet verkligen på pricken vad det är jag tycker om :))

Vitt
Rött
Prickigt
:))))

Alla vet vid det här laget att tulpaner är mina absolut favoritblommor.
Tror ni jag fick några tulpaner.....
Joooo många :)))




Även penning pungen blev lite tyngre, så nu kan jag shoppa lite extra :))
 Kan det bli bättre :)



Dagen var helt perfekt. Alla gratulationer och att få vara tillsammans
med nära och kära. För att inte tala om alla dom fina presenterna.
Ja, jag har sagt det tidigare och säger det igen.
Jag är verkligen bortskämd :)))

Tusen, tusen tack till alla :)))

 ♥ You made my day ♥
 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar